Ilość osób: 300
Klient: Miasto Stołeczne Warszawa
Rodzaj imprezy: gra miejska
Lokalizacja: Stare Miasto, Warszawa

Gra Miejska Misja Partycypatora

Gra Miejska „Misja Partycypatora” przedstawiła warszawiakom nowego superbohatera.  Partycypator czerpie swą siłę z pozytywnej energii ludzi chcących zmieniać swoje miasto. Jako, że bohater nie daje już sobie rady z wszechobecnymi przeciwnikami, takimi jak OrganizaZator, Skrzywiona Nawierzchnia czy Niestarannik, pomóc mu musieli uczestnicy gry, których na starcie stawiło się prawie 300.

 

„Misja Partycypatora” to gra miejska ze specjalnie zaprojektowanym scenariuszem na potrzeby kampanii promującej Konsultacje Społeczne. To ponad 100 godzin przygotowań, 20 aktorów w autorskich strojach i charakteryzacjach, ponad 4 godziny zabawy w przestrzeni Starego Miasta w Warszawie oraz dużo pozytywnych emocji.  Na zwycięzców czekały zegarki Swatch, komplety filmów i gadżety oraz wspólne układanie megapuzzli z logo Konsultacji Społecznych.

 

W ramach organizacji gry zadbaliśmy także o przygotowanie materiałów promocyjnych (city lighty w centrum miasta oraz animacja w metrze), zapewniliśmy też patronaty medialne. Patronat medialny nad grą miejską objęły: TOK FM, Gazeta.pl Warszawa, portal DlaStudenta.pl, TVP Warszawa oraz portal kulturalnie.waw.pl