
Dla naszego klienta – Centrum Unijnych Projektów Transportowych przygotowaliśmy dwa ogólnopolskie konkursy: jeden skierowany do młodzieży ponadpodstawowej i drugi skierowany do beneficjentów środków unijnych.
Konkurs “#transport #słowo #obraz” był konkursem na najlepszą ilustrację literacką lub fotograficzną wybranej inwestycji ze środków POIiŚ w swojej okolicy, zaś konkurs “W dobrej formie – kreatywnie o transporcie” miał nagrodzić najlepsze kampanie promocyjne organizowane przez beneficjentów POIiŚ.
Obowiązki agencji polegały na: stworzeniu koncepcji konkursów, kreacji grafiki obu konkursów, obsłudze PR i bezpośredniej promocji konkursów w szkołach i wśród beneficjentów, organizacji obradów jury wraz z zaproszeniem jurorów-ekspertów oraz na organizacji uroczystej finałowej gali w siedzibie klienta w Warszawie.
500
Centrum Unijnych Projektów Transportowych
obsługa PR, kampania promocyjna, gala
cała Polska/Warszawa