Ilość osób: 270
Klient: Centrum Unijnych Projektów Transportowych
Rodzaj imprezy: gra miejska
Lokalizacja: Kraków

Rowerowa gra miejska Kraków

Rowerowa gra miejska organizowana przez Centrum Unijnych Projektów Transportowych miała za zadanie promować inwestycje w zakresie transportu w Krakowie.

Rowerowa gra miejska „Miasto Jutra” przyciągnęła 270 uczestników, a zasięg kampanii reklamowej wyniósł łącznie ponad 2 miliony osób.

W ramach organizacji eventu odpowiadaliśmy za:

  • przygotowanie koncepcji promocyjnej – hasła przewodniego, key layoutu, media planu
  • produkcję strony internetowej, spotów radiowych, reklam outdoor oraz reklam i zapowiedzi prasowych imprezy
  • produkcję animacji wyświetlanej w komunikacji miejskiej w Krakowie
  • zakup mediów (radio, prasa)
  • pozyskanie patronatów medialnych i partnerów do współpracy (m.in. Radio Eska, PKP S.A, Polska na Rowerach)
  • obsługę PR wydarzenia
  • obsługę social media
  • organizację gry miejskiej
  • przygotowanie wszystkich materiałów graficznych promujących wydarzenie
  • produkcję kostiumów i scenografii do eventu
  • zapewnienie nagród o łącznej wartości 20 000 złotych
  • obsługę prawną eventu
  • produkcję klipu video z wydarzenia