Ilość osób: 25 000
Klient: Toyota
Rodzaj imprezy: kampania promocyjna, PR, gra terenowa, impreza plenerowa, konkursy,
Lokalizacja: Wrocław

Kampania promocyjna Toyota

Dla trzech wrocławskich salonów Toyoty oraz Toyota Motor Poland przygotowaliśmy trwającą 4 miesiące kampanię promującą samochody wyposażone w napęd hybrydowy.

Kampania WrocLoveHybrid to dla nas:

  • przygotowanie założeń kampanii promocyjnej wraz z elementami kreacji (projekt logotypu akcji, mediaplan, koncepcja eventów, przygotowanie tekstów promocyjnych)
  • produkcja strony internetowej, spotu video emitowanego w kinach, spotów radiowych, reklam outdoor oraz reklam i zapowiedzi prasowych imprezy
  • trwający 4 miesiące konkurs na najlepsze zdjęcie z napisem WrocLoveHybrid
  • 30-metrowa instalacja z hasłem reklamowym akcji wystawiona w charakterystycznych punktach Wrocławia – w centrum, na lotnisku, przy Hali Stulecia
  • 12 obrandowanych samochodów akcji jeżdżacych po mieście przez cały czas trwania eventu, w tym 3 samochody hybrydowe z wielkim sercem na dachu
  • obsługa PR wydarzenia, w tym organizacja 2 konferencji prasowych i przygotowanie teczek prasowych oraz prezentacji dla dziennikarzy
  • obsługa social media
  • specjalna gra miejska na terenie Wrocławia
  • dwudniowy piknik rodzinny przy wrocławskiej Hali Stulecia
  • obsługa foto i video całej kampanii