Ilość osób: 500
Klient: Centrum Unijnych Projektów Transportowych
Rodzaj imprezy: obsługa PR, kampania promocyjna, gala
Lokalizacja: cała Polska/Warszawa

Konkursy dla CUPT – organizacja i promocja

Dla naszego klienta – Centrum Unijnych Projektów Transportowych przygotowaliśmy dwa ogólnopolskie konkursy: jeden skierowany do młodzieży ponadpodstawowej i drugi skierowany do beneficjentów środków unijnych.

 

Konkurs „#transport #słowo #obraz” był konkursem na najlepszą ilustrację literacką lub fotograficzną wybranej inwestycji ze środków POIiŚ w swojej okolicy, zaś konkurs „W dobrej formie – kreatywnie o transporcie” miał nagrodzić najlepsze kampanie promocyjne organizowane przez beneficjentów POIiŚ.

 

Obowiązki agencji polegały na: stworzeniu koncepcji konkursów, kreacji grafiki obu konkursów, obsłudze PR i bezpośredniej promocji konkursów w szkołach i wśród beneficjentów, organizacji obradów jury wraz z zaproszeniem jurorów-ekspertów oraz na organizacji uroczystej finałowej gali w siedzibie klienta w Warszawie.